Loading...

Partnerstvo

Staňte sa partnerom 2. ročníka konferencie DataDay a získajte príležitosť:

  • Osloviť nových zákazníkov a partnerov
  • Zvýšit povedomie o značke Vašej spoločnosti
  • Podporiť propagáciu Vašich produktov
  • Predstavit výhody Vašich služieb a produktov na mieste konania konferencie

Druhy partnerstva:

Gold Partner

  • Predstavenie partnera na úvod konferencie
  • Možnosť vlastnej prezentácie/prednášky v rozsahu až 60 min
  • Promo stánok vo foyer 
  • 3 voľné vstupy na konferenciu
  • Možnosť poskytnutia otázky do dotazníka pre účastníkov
  • Logo spoločnosti v printových materiáloch (letáky, pozvánka, program, menovky)
  • Logo spoločnosti na 1. slide všetkých prezentácii (v PPT šablónach) 
  • Logo/Názov spoločnosti v online PR článkoch
  • Logo spoločnosti na www.dday.sk v sekcii Partneri konferencie
  • Logo spoločnosti vo foyer
  • Roll-up vo foyer
  • Roll-up v prednáškovej sále
  • Reklamné predmety do tašiek pre účastníkov konferencie (2xA4)
  • Poskytnutie darčeka pre účastníkov v rámci prednášky (reklamné predmety)
  • Prezentácia partnera prostredníctvom ceny v tombole
  • PR článok na www.gopas.sk
  • Komunikácia spolupráce/partnerstva na sociálnych sieťach

Silver Partner

  • Predstavenie partnera na úvod konferencie
  • Možnosť vlastnej prezentácie/prednášky v rozsahu až 30 min
  • Promo stánok vo foyer
  • 2 voľné vstupy na konferenciu
  • Logo spoločnosti v printových materiáloch (letáky, pozvánka, program, menovky)
  • Logo/Názov spoločnosti v online PR článkoch
  • Logo spoločnosti na www.dday.sk v sekcii Partneri konferencie
  • Logo spoločnosti vo foyer
  • Roll-up vo foyer
  • Reklamné predmety do tašiek pre účastníkov konferencie (1xA4)
  • Poskytnutie darčeka pre účastníkov v rámci prednášky (reklamné predmety)
  • Prezentácia partnera prostredníctvom ceny v tombole
  • PR článok na www.gopas.sk
  • Komunikácia spolupráce/partnerstva na sociálnych sieťach

Partner

  • Promo stánok vo foyer
  • 1 voľný vstup na konferenciu
  • Logo spoločnosti v printových materiáloch (letáky, pozvánka, program, menovky)
  • Logo/Názov spoločnosti v online PR článkoch
  • Logo spoločnosti na www.dday.sk v sekcii Partneri konferencie
  • Logo spoločnosti vo foyer
  • Roll-up vo foyer
  • Reklamné predmety do tašiek pre účastníkov konferencie (1xA4)
  • Poskytnutie darčeka pre účastníkov v rámci prednášky (reklamné predmety)
  • Prezentácia partnera prostredníctvom ceny v tombole
  • PR článok na www.gopas.sk
  • Komunikácia spolupráce/partnerstva na sociálnych sieťach
 

Ak si nevyberiete ani jednu formu partnerstva, tak sme otvorení návrhom a možným modifikáciám (Media Partner, GEEK Partner)

Na konferencii DataDay nie sú vítané aktivity majúce charakter “headhuntingu” a “aktívneho náboru”.